Magamról

Saját fotó
THG, TMI, TMR, HP, PJO, Avengers, Marvel, LOTR, Anime, és talán még bele is fúlok a listába

2015. november 6., péntek

Változó (TMR, Minho) Prológus

Thomas

-Tényleg szükséges ez?- kérdeztem miközben futó pillantást vetettem a képernyőre
A nevem Thomas, vagy legalábbis azt hiszem ez a nevem, kissé homályos az életemnek az a része ami előtt a VESZETT nevű intézménybe kerültem volna, mint tudós.16 éves vagyok. Kutatóként dolgozom az A szektor, Megfigyelés osztályon.A dolgom az, hogy megfigyeljem az Alanyok agyának egy bizonyos részét amit úgy hivunk: Halálzóna.
-Minden szükséges amit teszünk.-válaszolt az öreg tudós, monoton hangon –Mindent meg kell tennünk az adatokért. Alany A7 pedig nem könnyíti meg a feladatunkat.Nem reagál azokra a változókra, amikre a többiek igen.
Titokban mosolyra húztam a szám sarkát.
Igen, A7 egyáltalán nem könnyű eset, ezt én is belátom.A VESZETT tudósai, akik közé én is tartozom, több módszerrel is próbáltak kiváltani belőle egy bizonyos reakciót, de nem sikerült.Legtöbbször viccesnek találtam a füstbe ment próbálkozásokat, ennek ellenére nem mertem kinevetni őket.Tudtam, a projekt túl komoly ahhoz, hogy ezen kuncogjak.Noha megesett, hogy nevethetnékem támadt volt a félre sikerült akciókon.A7 néha pont ellenkező képpen reagált, mint amire számítottunk. A tudósokkal próbálkoztunk már több változóval is: A7 nem reagált A4 és A6 zsarnokoskodására, sem más alany fenyegető, esetleg barátságos viselkedésére.A legjobban az bosszantott, hogy A7 viselkedése néha már a közömbösség határát súrolta.
Aztán a tudósokkal úgy döntöttünk új változót hozunk be.Először A7-es személyiségével ellentétest küldtünk le közéjük.Nem működött.A7 karaktere dominánsabb volt és nem kaptuk meg a kívánt eredményt.A második próbálkozás viszont már igérkezőbbnek tűnt:egy hasonló személyiséggel rendelkező alanyt küldtünk a Tisztásra.A dolog egész jól kezdett alakulni, az egyetlen bökkenő az volt, hogy a srác nem sokáig bírta a Tisztáson.A kutatók rányomták az aktájára az 'ELHALÁLOZOTT' pecsétet.Ez a terv sem működött.A többi próbálkozás, még ennél is kevesebb reakciót váltott ki A7-ből.
Ha kellene jellemeznem, azt mondanám, hogy A7 egyfajta magányos farkas.Teszi a dolgát és próbál életben maradni, de nem igazán kötődik senkihez.Talán egy kicsit mintha A3-hoz tartana, de ez is változó.A7-nek meglepően kihágóak a hangulatingadozásai.
A képernyőre meredtem.Már régóta dolgozom együtt az idős tudóssal, de néha még most is meglep, hogy mennyire ridegen tud beszélni ezekről érző lényekről amiket mi csak úgy hívunk: Alanyok.Kísérletezünk rajtuk, teszteljük a mentális és fizikai képességeiket, változókat hozunk be a környezetükbe, hogy lássuk hogyan reagálnak rá és minden nap elteltével kiértékeljük őket.
-De ez persze nem azt jelenti, hogy különleges.-folytatta a doktor, ezzel kirántva a gondolat menetemből –Igen, kissé eltér a többitől, de nem sokkal, ő is csak egy alany.Ha a fizikai képességeit nézzük, akkor egy esélyes Jelölt.Nekünk nem kell mást tennünk csak meg kell találnunk a megfelelő változót ami hatására megkapjuk a kivánt eredményt.
Hát persze, mert ez olyan egyszerű mint egy matek egyenlet.Az alany adatlapját böngésztem. A7 egy 17 éves, 175 centi magas, ázsiai fiú, fekete hajjal és barna szemekkel.Kiváló fizikai kondicióval és kolerikus temperamentummal rendelkezik, ennek ellenére viszont racionális gondolkodás és döntéshozás jellemzi.Ja, és persze tengernyi szarkazmussal meg lett áldva ez a kölyök, amin néha még én is jól szórakozom.
-Mégis milyen változóra gondol, Dr.Moore?-kérdeztem, miközben a homlokom ráncoltam
A képernyőn most az Alanyok tesztelési helye, ahogyan ők nevezik a 'Tisztás', jelent meg.Az arcok között megkerestem A7-et, aki a tábortűz bal oldalán ült, körülvéve azokkal a fiúkkal, akikkel nap mint nap bejárja az Útvesztőt.Azt hiszem 'futóknak' (vagy furároknak?) nevezik magukat.A7 körül beszélgetés folyik, de ő nem kapcsolódik bele.
-Olyasvalami kellene ami...-motyogott mély hangon a doktor
-Ami ketyegésre bírja?-kérdeztem elgondolkodva, noha azt hittem Dr.Moore meg fog szólni a nem-laborba-illő nyelvhasználatom miatt, ami, megjegyzem, nem lenne az első eset
-Pontosan, Thomas.-bólintott és én mereven tovább figyeltem a képernyőt
A7-től kérdez valamit az egyik Alany, azt hiszem A13 az.A7 pedig válaszol, de olyan arccal mintha teljesen hidegen hagyná a kérdés.Mégis mi késztetné őt 'ketyegésre'?
-Talán ha riválisa lenne..-gondolkodom hangosan
-Nem hiszem, hogy ez a Változó módosítana valamit.Csak ugyanaz történne mint amikor A20-at leküldtük.
-Nem, nem úgy gondoltam.-magyaráztam és ráncoltam a szemöldököm-Ha nem egy posztért versengene, hanem valami másért..
-Látom a potenciált az ötletben, Thomas, megpróbálhatjuk.-Dr.Moore nem is hagyta hogy befejezzem a gondolatom, mert felállt és megveregette a vállamat, de éreztem hogy a gesztus rideg
–És te tudod, hogy mi az a Változó, nem igaz?
Moore felkapta az asztalról az aktáját.
-Együtt fog dolgozni Teresa Agnes-el, a B. csoport-ból.-mondta és bólintottam –Vegye fel vele minél hamarabb a kapcsolatot.
A doktor az aktájával a kezében kiballagott és magamra hagyott gondolataimmal.
Régóta dolgoztam együtt Teresával, ha jobban belegondolok, talán a projekt kezdete óta. Azóta csak futólag, a folyosókon találkoztam vele.Mindketten túl elfoglaltak voltunk ahhoz, hogy több időt is eltöltsünk együtt.A gondolat, hogy újra együtt lehetek vele mosolyt csalt az arcomra.
Szórakozottan a képernyőre néztem.A kamera túlsó végén A7 mereven a tűzbe bámul.Aztán valamiért felkapja a fejét és egyenesen a kamerába néz.Tisztában vagyok vele, hogy nem tud a kameráról és hogy ezt nem szándékosan csinálta, ennek ellenére farkas szemet nézek vele, míg A7-et valaki megböki és elfordítja a fejét.
Néhány percig még elgondolkodva bámultam a képernyőt.Aztán eszembe jutott Dr.Moore és úgy döntöttem munkához látok.
Ennek a srácnak fogalma sincs mi vár rá. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése