Magamról

Saját fotó
THG, TMI, TMR, HP, PJO, Avengers, Marvel, LOTR, Anime, és talán még bele is fúlok a listába

2015. november 22., vasárnap

A Változó- 6. Fejezet

Thomas

Ez azon pillanatok közé tartozik amikor utálom azt amit csinálok, hogy ennek a kegyetlen, kétes szándékú szervezetnek dolgozom, hogy én fehér köpenyben és vezérlővel a kezemben figylem őket. Ó, ha csak nézném, de nem kizálólag ebből áll a munkaköröm.
Nem szeretem ezt csinálni, dehát ki szeretné? Sajnos nincs más választásom, a parancs Dr.Moore-tól világos volt. Már ismerős vagyok az efféle műveletekkel, és elmondhatom, hogy azon piszkos dolgokhoz tartoznak, amikor azt kivánom bárcsakne dolgoznék itt.  Ódzkodtam a feladat teljesitésétől, habár tudtam nincs hová futnom előle.
Változót csinálni Alanyból? Mi sem egyszerűbb. Már rengetegszer hajtottam végre ezt a műveletet. A28-at egy időre Változóvá kell tennem Mint már emlitettem, nem ez az első alkalom amikor ezt teszem, de mégsem tudok beletörődni a ténybe, hogy visszaélek a hatalmammal.
Az Alanyok Változók között élik életüket, de ahol árgus szemekkel figyeljük minden lépésüket.  Az ember legalább azt gondolná, önálló gondolataik vannak, de ez nem mindig van igy.  Amikor egy Alanyt egy időre Változóvá teszünk, akkor elültetünk egy gondolatot vagy parancsot a fejében és adunk egy kis lökést, hogy teljesitse azt.
Befolyásoljuk, irányitjuk, uraljuk őket. És ők semmit sem tehetnek ellene.

Minho

Annyira ébernek éreztem magam.Pedig néhány pillanattal ezelőtt, mielőtt Zöldfül –avagy Claire mellém nem ült volna, majd elaludtam a lábamon a fáradtságtól.Most viszont éberen vártam,mire készül.Hogy elhitetsem vele, nem figyelek rá, Gally birkózását kezdtem bámulni.
-Minho?-szólalt meg váratlanul és én felé fordítottam a figyelmem
-Mi az, Zöldfül?
Claire aranyost grimasz vágott.Miért nem fogadja el végre, hogy nem tud megszabadulni a becenevétől? Kiváncsian vártam mit akar, ezért egész testemmel felé fordultam.Claire-be erre bele szorult a szó.Idegesen megharapta az ajkát és kisvártatva felemelte a fejét.
-Lehet egy késem?
Tátva maradt a szám.Mégis hogyan tud valaki ennyire mézédes hangon ilyen kérdést felten-ni? Hitetlenül belebámultam Claire égszínkék szemeibe és tudtam, hogy nem viccel.
-Nem.
-Miért nem?
-Mert nem.-vágtam rá szigorúan-Mert szabályellenes.
Claire csalódottan fújt egyet és összefonta a karját.Fáradtan sóhajtottam, nehéz lesz lebe-szélni ezt a lányt erről az őrültségről.Őrült az is, aki megpróbálja.
-De Newt-nak van, láttam.-erősködött tovább
-Nézd, vannak bizonyos személyek akiknek lehet késük.-magyaráztam lassan türelmemet vesztve-Nick, Alby, Newt és az előljárók.
-Szóval neked van késed?-bámult rám elkerekedő szemmel-Megmutatod?
-Tényleg meg akarod nézni a késemet?-mondtam nevetve, mire Claire elvörösödve vállon bokszolt- Szivesen megmutatom neked, de csak ha kettesben leszünk.
A keze a vállamon maradt és én próbáltam nem ideges lenni emiatt.
-Na, Minho, ne szivass már.-motyogta és a kezét lecsúsztatta a vállamról
A keze most a bicepszemen pihent meg.Azok a mély kék szemek elmélyülten néztek.Az ajka most kívánatosabbnak tűnt, mint még valaha ezelőtt.Máris melegebbnek éreztem a levegőt. Azon kezdett járni az eszem, mi lenne ha megcsókolnám.Csak előre kell hajolnom egy ici-picit és máris megkaphatom magamnak Claire ajkait.
De nem fogom megtenni.
Claire tisztában volt mit csinál, de én is tudtam.
És nem fog működni.Fellángolt bennem a dac.
Lehet, hogy csak egy 17 éves fiú vagyok akiben per pillanatban túltengenek a hormonok, de nem fogom hagyni, hogy így manipuláljon.Claire pontosan tudja, milyen gyönyörű, hát most tanulja meg azt is, hogy a Futárok előljárójával nem játszadozhat.New-tal lehet működik, de velem nem.Összegyűjtöttem minden önuralmamat.
-Ez nem fog működni.-szögeztem le, mire Claire csalódottan fújt egyet
Biztos voltam benne, hogy tudja mire értem.Megnedvesitette az ajkát, én pedig meg akar-tam ismételni a kijelentésem, de valamiért teljesen más jött ki a számon:
-Mire neked kés?
Claire lesütötte a tekintetét és halkan motyogott valamit, de nem értettem mit.Mondtam, hogy ismételje meg, mire ő frusztráltan sóhajtott.
-Mert olyan gyenge vagyok, bökött.-vetette oda nekem tengernyi dühvel hangjában

Claire

Még nem volt annyira késő, hogy a Futárok előljárója visszatérjen, legalábbis reméltem.Csak nagyon sokára tudtam kicsit ellógni a feladat alól.Jeff és Clint amilyen rendesek, annyira tudnak dolgoztatni is.Tudom, nem helyes amit csinálok, de meg kell tennem.
Óvatosan jártam az erdőt és kerestem azt a bizonyos 'Térkép Szobát'.Úgy hallottam az egyik Futártól, aki nemrég elláttam, hogy ott tartják a fegyvereket.
Noha a tervem, hogy Minhótól szerzek magamnak füstbe ment, még nem adom fel.Próbált lebeszélni a dologról, de a végén csak rá hagytam azzal a gondolattal a fejemben, hogyha ő nem akar nekem segíteni, akkor majd segítek én magamon.Minho ezt nem érti, nem érti milyen veszélyben vagyok.
Legszívesebben kerestem volna magamnak bűntársat, de Chuck-ot féltem az éles fegyverek-től, Newt pedig aligha szegte volna meg velem a szabályt.
Megörültem, amikor megpillantottam a rozoga épületet, a Térkép Szobát.
Az ajtót egy méretes lakat zárta és nekem most fejtörésembe kerülne kinyitni, ha nem lenne kulcsom. Vagyis ha Newt-nak nem lenne kulcsa.Meg ha nem loptam volna el tőle.
Kicsit bűntudatosan csúsztatom bele a kulcsot a zárba.Egy-kettő-három kattanás és már bent is vagyok.Úgy gondoltam megelégszem egy szerény tőrrel és egy hosszúkás késsel.
Leguggoltam, hogy visszazárjam a lakatot, amikor lépések hangját hallottam.Gyorsan bekat-tintottam a lakatot és felpattantam.Reméltem, az illető nem vett észre.Megfordulva viszont minden reményem szertefoszlott.
James, az egyik Futár állt előttem.
-Öhm...nézd, én csak kerestem valamit-hebegtem-De nem találtam meg...vagyis nem vettem el semmit..
James dühtől eltorzult arccal nézett rám.Arcizmai feszültek és egy vadállatias vicsorba húzó-dott a szája.Mintha csendesen morgott is volna.Hátráltam pár lépést. Mi a baj ezzel a srác-cal? Ennyire berágott rám?
-Gonosz, gonosz.-morogta
-Sajnálom.-vágtam rá, de akkor eszembe jutott, hogy nem tudom mi sajnálok-Nem török be többet.Kérlek, ne mondd el Minhónak.
Arcizmai rángatóztak.Valami nincs rendben ezzel a fiúval.Még jó, hogy van fegyverem.
-Te gonosz vagy.
-Hiszen ez csak egy ártatlan csíny, James.-próbáltam lenyugtatni, de ő vadul rám morgott
-Nem tartozol közénk! Te velük vagy! Nekik segitesz.-morogta James és rémesen közelitett felém- Segitesz nekik kínozni minket.Gonosz, gonosz vagy.
-James, miről beszélsz?
A fiú nem válaszolt azonnal. Rászkódott, mintha magával viaskodna. Úgy tűnik elvesztette a józan eszét.Mit tegyek? Most már tényleg reszkedtem a félelemtől.
-Velük vagy!-orditotta és bármi előjel nélkül nekem rontott
Próbáltam kitérni a támadásai elől, sikerült is vagy kétszer.Megragadta a kezem és én pedig habozás nélkül belevágtam a késemet.Elenegedte.James felordított és patagzott a kezéből a vér.Aztán futásnak indultam.
De James elkapott.Mégis mit gondoltam? Egy Futárt legyőzni futásban? Megragadta a lábam és hiába akartam kirángatni magam a szorításából, nem sikerült.James felemelt és minden erejével egy fához csapott, megszédültem az ütéstől.Megkíséreltem segítségért kiáltani.
-Senki sem fog segiteni egy Alkotónak.-morogta vicsorítva és a szeme kegyetlen örömtől ragyogott
Egy Alkotónak? Ez azt hiszi Alkotó vagyok! Meg akartam magyarázni, hogy téved, nem va-gyok az aminek hisz, de James nem hagyta, hogy szóhoz jussak.Még egyszer a fához vert és nekem kiment a levegő a tüdőmből.Az adrenalin bombától remegett a szívem.James veszett és üres tekintettel nézett rám.Véres keze a nyakamhoz szaladt és folytogatni kezdett.
Hiába kapálóztam, vagy rugdostam, nem hagyta abba.Nem értem el a tőrömet.Meg fogok halni.Nem volt jobb ötletem, mint behunyni a szemem és imádkozni a csodáért.
Alig telt el néhány másodperc, James szorongatása megszünt, sőt, nem is éreztem magamon a kezeit.Mohón ittam be a levegőt, hisz az előbb még a fulladás szélén álltam.Kinyitottam a szemem és legnagyobb meglepetésemre Minho állt előttem és James-szel ordítozott.Minho fenyegetően ráncigálta James vérrel áztatott pólóját.A lábaim nem bírtak fenntartani és a fának dőlve lecsússzantam a földre.Mélyeket lélegztem.
-Én csak jót tettem.-ordított vissza James –Megszabadítom a Tisztásunk egy Alkotótól.
Minho hitetlenül mért végig, a szeme fenyegetően villogott.Kérlek, ne fordulj te is ellenem.
-Ő, egy Alkotó? Te meg vagy őrülve.-jelentette ki és megkönnyebbülten sóhajtottam
-Te vagy az őrült, Minho!-kiáltott James és bármilyen figyelmeztetés mellőzve a Futárra ve-tette magát
Minho lekevert neki néhány pofont, de James úgy tűnt nem ismer fájdalmat.Addig ostromol-ták egymást, míg mindketten a földön fetrengtek.Egy röpke ideig úgy tűnt James marad felül, de akkor Minho felkapott egy követ és halántékon vágta James-t.Erre ő egy kicsit megszédült, Minho pedig kapott az alkalman és gyomron rugta.James összeroskadt a fájdalomtól, a másik fiú pedig nagy puffanással a földhöz vágta.A fiú elvesztette az eszméletét.
Megkönnyebbülten, de ijedten fújtam ki magam.Minho kimerülten lihegett néhány méterrel arrébb.A tekintetünk találkozott, a fiú mély barna szemei belém fúródtak, én pedig a vérízű ajkamba haraptam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése