Magamról

Saját fotó
THG, TMI, TMR, HP, PJO, Avengers, Marvel, LOTR, Anime, és talán még bele is fúlok a listába

2015. november 22., vasárnap

A Változó- 4 Fejezet

Claire

Szörnyen dühös voltam mindenkire.Ma a Vérháznál dolgoztam.A Nyesők nagyon bunkó társaság.Egyéb hasznom sem volt, minthogy bővitettem a szókincsemet káromkodás terén. Egész munkaidő alatt piszkáltak és hagynemondjam milyen megjegyzéseket tettek rám. Newt ugyan rászólt néha a fiúkra, de nem sokat ért vele.A munka vezetője, Winston, sem volt különb, néha még ő is rá tett egy lapáttal.
És én még azt hittem, hogy nem kellesz végignéznem egy disznó boncolását. Én kis naiv.
Napom fénypontja az volt, mikor lezuhanyozhattam.Fáradtan és lelombozottan ballagtam az ebédlő felé.Felkuttam Newt-ot, aki éppen a Futár fiúval csevegett.Morgolódtam egy kicsit, mert csak a Futár mellett maradt csak hely.Már csak az hiányzik, hogy ő is belém kössön. Ügyesen próbáltam kerülni a tekintetét.
Csendben eszegettem a vacsorám és a fiúk beszélgetését hallgattam.Észre vettem, hogy Futár a szeme sarkából engem figyel.Az elején nem is akartam figyelembe se venni, de aztán már eléggé kezdett bosszantani a dolog.Mivel a könyökünk közel volt egymáshoz, megengedhettem magamnak, hogy 'véletlenül' megbökjem a mellettem ülő fiút.Minho színlelt köhögéssel leplezte az akciómat.Ártatlan arccal Newt-ra pillantottam, aki ügyet sem vetett ránk, valaki mással beszélgetett.Reméltem ezzel alibit szereztem, arra az esetre ha Minho visszabök.Márpedig vissza fog.
Percek teltek el és nem történt semmi.Talán nem böktem meg eléggé? Lehet.Nem ismerem még annyira ezt a fiút, de nem hiszem, hogy nem válaszolna egy ilyen hadüzenetre.
-Newt, holnap kiknél fogok dolgozni?
-Az Építőknél.-válaszolt a szőke fiú szórakozottan
-És az rossz vagy jó?-kérdeztem, mire Newt szárazon nevetni kezdett
-Gally az Építők vezetője.-jegyezte meg csak úgy mellesleg
Kiprüszköltem a vizet a számból.Nem csak azért, mert Gally-vel kell eltöltenem az egész napom, hanem azért is, mert Minho egy hatalmasat bökött az oldalamba.Épp rosszkor. Newt a hasát fogta a röhögéstől, de nem hiszem, hogy látta, mit csinált a barátja.
-Marha vicces vagy.-suttogtam de csak Minho hallotta
De nagy kedvem van most orron rúgni! Idegesen néztem Futárra, aki a lehető legszebb mosolyát vette fel.Ha nem menne a vérre küzdelmünk, talán még zavarba is jönnék.Talán.
-Van valami baj, Zöldfül?
Inkább lenyeltem a haragom, annak semmi haszna ha most Minhóra ordítok.Valami ravaszat kell kitalálnom.Megráztam a fejem és Newt-hoz fordultam.
-Még szerencse, hogy te is itt leszel velem.-mondtam és őszintén rámosolyogtam
Minho felhorkant.
-Ezt nem úgy kell csinálni! Bököttagyú! -orditott rám Gally katonai szigorúsággal-Az előbb mutattam meg, hogy kell.
Felvontam a vállam és tettem magam, hogy meg sem hallottam amit mondott.Egész nap fölöttem basáskodott.Ha volt is néha egy jó ötletem, Gally egyből lepisszegett és azt hajtogatta,hogy egy Zöldfülűnek nem lehetnek ötletei.Ha Gally nem piszkált, akkor tuti, hogy valaki más megtette helyette.Volt egy Ben nevű szőke srác aki nagyon be akart vágódni nálam.Idegesitett, úgyhogy az első adandó alkalomkor megpróbáltam lerázni.Semmire sem vágytam jobban mint, hogy a vacsorát jelző kürt végre megszólaljon.
Gally viszont nem hagyta annyiban.Elém állt karba tett kezzel és ráncolta vad szemöldökeit.
-Figyelj Zöldfül, itt én vagyok a főnök, megértetted?
Forgattam a szemem és megpróbáltam kikerülni.Gally megragadta a gyógyuló félben lévő bal karom.Beleharaptam az ajkamba.Nem hagyhatom, hogy Gally gyengének lásson.
-Megértetted?-erősködött, de én erre azért sem akartam engedni
Durván rántott egyet a kezemen és én visszafolytottam egy kiáltást.Fél kézzel megpróbáltam leráncigálni a Gally kezét rólam.Ő viszont még jobban megszorította.Az én válaszom erre viszont az volt, hogy az ölemben tartott szerszámokat 'véletlenül' a lábára ejtettem.
Éppen sorban álltam a vacsorámért, amikor a kedvenc kölyköm csatlakozott hozzám.
-Naaaa...Milyen volt a napod?-faggatott Chuck, de én csak fanyar képpel megráztam a fejem
A legutolsó dolog volt az, hogy most meghitt hangulatban Chucknak sztorizgassak az első és remélem utolsó napomról az Építőknél.Nem tudom eldönteni melyik napom volt rosszabb, a Vérháznál vagy az Építőknél? Hm. Gally azért üti a mércét...
Még van pár munka, amit nem próbáltam ki, remélem azok közül valamelyik megy majd, mert az ég óvjon attól, hogy én Gally-vel
vagy Winstonnal kelljen együttdolgozzak nap mint nap.Beleborzongok a gondolatba.De Minhóval sem lenne könnyű.Habár, nagyon kicsi az esély van rá, hogy Futár leszek.
Egy apró bökést éreztem a vállamon, azt hittem Chuck volt az, ezért megfordultam.De egy önelégült grimaszú Minho nézett rám.
-Elállod az utam, Zöldfül.-lökte oda nekem és megpróbált elém kerülni a sorban-Ne várakoztats egy Futárt.
-Jajj! Bocsánat.-forgattam a szemem és csak sem hagytam elém kerülni
Időközben Chuck felszívódhatott, mert sehol sem láttam.Biztosan megérezte, hogy baj közeledik.Okos kölyök. Miután továbbra sem sikerült kikerülnie, Minho bosszúsan ráncolni kezdte a szemöldökét.A fiúk a háta mögött nevetgéltek és engem buzdítottak.Nem árt néhány szövetséges.Minho tök röhejesen festett, ahogyan füstölgött magában.
Miután megkaptam a vacsorám, győzelemittasan slisszoltam el Minhótól.
-Valaminek nagyon örülünk, nemde?-kiváncsiskodott Newt, mikor lehuppantam vele szembe
-Talán csak jó napja volt, bökött.-válaszolt helyettem Nick, aki a vezérhelyettese mellett ült
-Kétlem.-rázta a fejét a szőke fiú- Ma az Építőknél volt.
Nick és Newt egyszerre kezdtek el röhögni, én viszont csak elsavanyodtam.
-Nem bököttül mindegy az? Legalább Gally-vel boldogíthatták egymást.-szólalt meg Minho

Minho

Mikor odaértem az asztalunkhoz, dacból Zöldfül mellé ültem.Tudom, amit csinált egyfajta bosszú volt a részéről a bökésem miatt.Nem bánom Zöldfül, ezt a játékot ketten játsszák.
Nick rosszállóan nézett rám egész vacsora alatt, még mindig be van rágva rám amiért nem voltam a legutóbbi tárgyaláson. Én viszont a legkisebb bűntudat nélkül néztem vissza rá. Igen, itt ő a főnök, de vannak helyzetek amiket igenis én ítélek meg jobban.
Newt és Zöldfül beszélgetni kezdtek, néha én is beszálltam egy-egy csípős megjegyzéssel. Nem telt el kis idő, Nick felállt az asztaltól és nem jött vissza.Ennek kifejezetten örültem. Mostmár minden erőmmel arra koncentrálhattam, mivel vágjak vissza Zöldfülnek.
-A lábára dobtam a szerszámos ládát.-válaszolt nemes egyszerűséggel Newt kérdésére
Newt és én egyszerre fakadtunk ki röhögéssel.Zöldfül pedig felvonta a vállát, mintha a legtermészetesebb dolog lenne az, hogy Gally lábára dobja a szerszámokat.
-Kezdem sajnálni Gally-t.-jelentettem ki a lehető legnagyobb komolysággal
Egyikük sem hitt nekem, Newt megrázta a fejét Zöldfül pedig elmosolyodott.Szerény, visszahúzódó mosolynak tűnt, ha nem ismerném mire képes ez a lány még hinnék is a mosolyának.Egy pillanatig figyeltem, Zöldfül zavarában hogyan játszadozik
rozsdaszínű, befont hajának végével.Mielőtt még parancsolhattam volna magamnak, tekintetem a lány rózsaszín ajkára tévedt.
-Ez azért mégis komoly dolog.-tisztázta elkomorodó arccal Newt, mire Zöldfül hirtelen felkapta a fejét -Gally meg fogja ezt bosszúlni.
-Nem bánthat, tiltja a második szabály..
-Kihívhat párbajra.-vágtam közbe dacosan -Ezt nem tiltja a szabály.
Zöldfül ajkai eltávolodtak egymástól, meglepődött. Csak egy zöldfülű, mit várjon a bökött tőle? Nem érti, hogy mennek itt a dolgok. Newt megrázta a fejét, én pedig minden figyelmem Zöldfülre fordítottam.Biztos voltam benne, hogy most megtörik.Mindenki ijedt az első párbaja előtt.Zöldfül végül az ajkába harapott.
-Ha kihív, akkor kihív.-mondta kissé remegő hangon
Egy hitetlenkedő mosolyra húzódott a szám.Látta ez már valaha is Gally-t birkózni? Piszkos.
-Fogjuk rá, hogy ez a beavatásod része.-próbált jobbitani a helyzeten Newt -Tudod, minden Zöldfülünek egyszer birkóznia kell.Ezen általában az első estéjükön esnek át.De mivel te az első estéd egy cellában töltötted, megúsztad.
Zöldfül gondterhelten sóhajtott, mostmár tényleg ijedtnek tűnt.Szüntelenül harapdálta az ajkát.Hirtelen arra gondoltam, szivesen megtenném helyette ezt.
-Ne aggódj, a harc csak addig folyhat, amig a vezér, vagyis Nick vagy én meg nem állitjuk.-próbálta megnyugtatni a szőke fiú
-Ha Nick csíp, akkor nem fogja engedni hogy megverjenek.-morogtam nem kevés szarkazmussal a hangomban, mire Newt felnevetett, de Zöldfül komoly maradt
-Nick utál.-jelentette ki keserűen
Nem ő az egyetlen, akartam rávágni, de inkább megharaptam a nyelvem, és életemben először gondolkodtam mielőtt kinyitottam volna a szám. A tekintetem véletlenül Zöldfül remegő ajkára esett és lesütettem a tekintetem. Egy eddig ismeretlen érzés költözött a mellkasomba.
Én tényleg utálom őt?
Claire
-Gyerünk, szedd a lábad, Zöldfül.-intett a kezével Gally -A kör nem ott van.
Igen, ezt most nagyon megszívtam. Apró léptekkel besétáltam a körbe és szembe álltam Gally-vel.Az arcán egy gonosz vigyor ült, ami egyszerre rémitett meg és bíztatott arra, hogy jól beverjem a képét.Bárcsak futni kellene! Az jobban menne.De ez a puszta kezes harc...
Az szurkoló fiúk zárták a kört.Nincs menekülés.
Reszketett a lábam.A körben megláttam Newt-ot, aki aggódóan pillantott rám.Mellette állt Minho, aki elgondolkodó képpel bámult.Kíváncsi vagyok vajon min jár az esze. Eltölti-e a káröröm vagy már előre sajnál a verés miatt amit kapni fogok? Hülye beavatás. Nick-et sehol sem láttam. Remek. Az egyetlen ember, aki megakadályozhatná ezt nincs itt.
-A szabály nagyon egyszerű Zöldfül.Győzz bármi áron!- vigyorgott -Megértetted?
-Persze, hogy megértettem, Gally.-vágtam rá összeszedve minden bátorságom
-Kezdésnek mondjuk próbálj a körben maradni 15 másodpercig.-morgott Gally és a következő pillanatban nekem is rontott
Kikerültem a támadását, de Gally éber volt és megragadta a karom.A következő ütését már nem vétette el, egyenesen a gyomromba ment. Összeroskadtam a fájdalomtól.Gally a karomtól fogva rángatott fel, az ütését az arcom kapta. Vér vasas ízét éreztem. A fiú elengedte a kezem és a földre zuhantam. Röhögést és örjöngést hallottam. Gally önelégülten vihogott rajtam. Sokan bekiabáltak, de én nem figyeltem arra, hogy mit mondtak.Az érzékeim eltompultak. Remegtem, mint a nyárfa levél.
Aztán erőt gyűjtöttem és kirugtam Gally alól a lábát, mire ő a földre vágódott.Gyorsan felpattantam és gyomron rúgtam.A hasához kapott, aztán én még egy rugást adtam neki az oldalába.Még lekevertem neki egy pofont mielőtt elodáztam tőle és ki akartam törni a fiúk köréből.Alig tettem két lépést Gally megragadta a lábam és a földre húzott.A rémültségtől megfagytam, ő pedig fölém tornyosúlt.Becsuktam a szemem és vártam Gally ütését.De nem érkezett.
Mikor újra kinyitottam a szemem nem akartam elhinni, amit láttam.Gally, Alby és pár fiú körülöttem állt és hevesen veszekednek.Mintha egy árnyalatnyi megkönnyebbülést éreztem volna, amikor megláttam Minhót is.A könyökömmel feltámaszkodtam, de még nem volt erőm teljesen felülni.Szédültem, forgott körülöttem minden.Villámszerű nyilalást éreztem a gyomromban.Majdnem felnyögtem.A fejem zúgott, és a fiúk ordításai nem segítettek.
Minden annyira elmosódott a szemem előtt.Gally kiabál valamit és ujjal mutatogat először Minhóra, aztán rám de a futár erre kipüffeszti a mellkasát és fenyegetően megragadja a másik fiú pólóját.Össze voltam zavarodva.Mi ez az egész? Megráztam a fejem, mire újra felnéztem Gally nekirontott Minhónak és a többiek próbálták szétválasztani őket. Aztán, hála az égnek, megjelent Newt és Nick.A vezérnek egy kiáltásába került rendet tenni.
Valaki megfogta a karom és felsegített a talpamra. Newt volt az. Az arca borús volt, de biztonságot sugárzott. A fejfájásom miatt sűrűn pislogtam és még mindig nem értettem ezt az egészet.Minho váratlanul mellettem termett és nem túl gyengéden elráncigált a fiúk köréből.Kirántottam magam a szorításából, ő pedig felém fordult.Minho haja össze-vissza kuszálva, az alsó ajka felsértve.
-Mi a fene folyik itt?
-Éppen megúsztad hogy péppé verjenek.-morgott -Meg kellene köszönned.
Egy fáradt sóhajt adtam ki és lesütöttem a tekintetem. Igen, tényleg hálás kellene legyek. Csak ne lennék ennyire büszke! Mire már sikerült lelki erőt gyűjtenem, valami megérintette a kezemet. Minho váratlanul megfogta a kezem. Meglepődtem, mert a gesztus nem tűnt sem durvának, sem erőltetettnek. A bőre forrónak tűnt az én jéghideg ujjaimhoz képest.Furcsa érzés töltött el, ami arra késztette a szívem, hogy hevesebben verjen.
Most estem át az első pusztakezes harcomon, az adrenalin műveli ezt velem, és nem Minho.
- Newt az mondta, vigyelek a Kóroncokhoz.-mondta csendesen -Rád is fér.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése